Өлсөхүйн гайхамшиг

Артгаа авгай шоудаад бичлэгээ таслаад заваараад байхын. Би нэг юм оромдоод хаяхаас

Муухай өлсөх бас хэцүү шүү. Би ер нь голдуу өлсөж явдын. Юугаа нуухав дээ. Хар багын л юм идхийсэн. Юу ч хамаагүй идхийсэн, айлын хоол буудхысан, ганц гөөхий идхийсэн, ус болтугай балгахысан гээл. Уг нь байнга юм идээстэй байж улам л юм идмээр болоод байдаг байж билээ. хөгжөөнтэй ч цус байж дээ. Энэ миний гэдэс гүзээ урагшаа ингэж хүч түрэмгийлэн цүлхийсэн маань ч үүнтэй холбоотой гэж боддын шүү.

Яг өлсөж явхад сайхан хоолны үнэр гархым бол ёстой сэлэм авжаагаад гэдсээ хүүлээд, эсвэл өндөр байшин дээрээс үсрээд үхчмээр л болдогсон. Хүн юм яриад байхад өөдөөс нь ойлгохгүй толгой дотор зөвхөн хоол эргэлдсээр. Юун хүүхэн, шуухан, архи пиав, мөрийтэй тоглоом, ажил үйлс, аав ээжийн ачлал, нохой гахай дайрч байсан ч тоохгүй. Нэг бодлын аймаар мэдрэмтгий тухайн хоолны мах, төмсний эд эс бүрийг үнэрлээд байгаа хэрнээ ийм мундаг мундаг юмнуудыг үнэрлэхгүй бүүр тоохгүй байгаа нь ёстой мэдрэлээ ч алдаж байгаам шиг. Зөвхөн хоол мэдэрдэг болцон.

Өлсөх тэгээд бас их гайхамшигтай эд шүү. Би их хурдан хөдөлгөөнтэй болжээн, тэхдээ зөвхөн хоол хийхдээ л дээ. Хоол ундыг оогт голохгүй иджээн. Давуу талууд бас байнаа. Бас хэцүү юм байхын. Хүн амьтан эд хөрөнгийг идэх юм болгож хараад болдогүй. Буянгын Жаргалсайханархуу хүн бол шагшуураг шиг харагдана, дуучин Болд бол зайдас мэт, мисс Содтуяа шиг хүн бол гоймон мэт, ерөнхийлөгч шиг хүн бол бол 1-р гурилын боорцог мэт, Амбий шиг бол татцан мах, Арго багш шиг хүн бол буурал пираанаг, Арноолд Шаварцнээгр бол хар чавга, Асашоорюу бол талх болж гэх мэт бүгд л идэх юм болж харагдана. Зиа тэгээд Содтуяа Амбий 2 явжээвэл шпаагээтий харагдах нь, Асашоорюу дуучин Болдтой гар бариад зогсож байвал хоот доогоо гэх нь байшд. Зиа зиа зүгээр зүйрэлжаагаан шүү.

Хар талх шиг хар нөхдүүд, хавирга шиг тахир хүмүүс, пэрэшгий мэт гүзээлэг гээл төрөл бүрийн хүн байхаас гадна бүүр бялуу шиг газраар нэг тарсан нөхөр, хонины хошного шиг хүн ч бас байна. Өгөрций мэт өндөр шар байхад, помьдоор шиг намхан улаан нөхөр байна. Би өгөрций помьдоорний салаад гэдэг байсын.

Зиа таануус дунд ч бас янзан бүрийн улс байгаа л даа. ямар хоолнууд болмоор байна нэрээ үлдээнэ үү. Бас ангийхаа нөхдийг ямархуу нөхөд байгаа гэж таажээн гэдгээ ч бичиж болно чөлөөтэйшдээ.
Тэнд мал зүгээр үхэж байхад би энд өлсөж байдаг, тэнд

35 comments:

1st

za biti balair

өлсжлөө гэсс

Аа би тэгвэл дарстай набор шиг хүн. Үргэлж дотроо алкохоль агуулж явдаг.

Мантуун бууз болы.

өлсөх ч сто хогийн эддээ ккк

би түүхий төмс.

yun huuhen shuuhan, arhi piav, muriitei togloom, ajiluils, aav eejiin achlal, gahai nohoi ch dairch baisan toohgui xexexexe
darstai nabor ch bas huurhun yum aa :D

bi bol deediin deed gurilaar hiisen amttai Bakery :P

hahaha

би зутан

ta nariig bugdii chen idne dee :P

Би банана болж болхым болов уу? Жимсний хаан гээд байдаг биз дээ хэхэ
Хүн болгоныг ингэж хоол болгож хараад байх юм бол ч гэцүү л юм байна даа. Би өлсөхөөрөө майр тэсдий шд гэсс кк

Биений борпоорцоор нь яривал ч Гомбоо багш маань доош нь харуулчихсан лийр шиг, Артгаа багш маань лууван шиг.
Харин агуулагдах бодисын найрлагаар нь яривал нэг нь гүрүүшигтэй пиво, нөгөө нь шилтэй пиво байхаас гарцаагүй бол таараад байгаа юм :D
Гагцхүү хэн нь лаазтай нь хэн нь шилтэй нь болохыг нь та бүхний дунд таавар болгон үлдээе өө

hey tr bakery gd bgaa nohor talh hidg gazar n ymu?triig hen ideh ym gdiin. arai onoj zuurledee hogshoon. Bagsh nar ingeed chanargui surgalt yvuulad bgaa n zahaasaa avahuulad bakery makery gsn nohdoos avahuulad muu suraad ugee zov ilerhiilj mdku ntr n ilreed bnshuu. Anhaarah hrgte. Zo bi ch yahv granat ch bilu anar ch bilu neg tm jims l bolmooriin. zozo oor laag mundag zov bichdeg baatar boloh gd...haha, who cares

Би ёогуртанд дүрсэн том гүзээлзгэнэ. Гомбоо бол ананасны хальc.

би тэгүүл майр хазуулцан алим

Харин би зүрхэн хэлбэртэй зайрмаг...

хахахаха, ёоооооё балай

нэг ийм өдөөн хатгасан ecard байдышд...

sometimes a banana isn't just a banana

Yoo yostoi goy sedew baina. Goy hool ideh ch goy shu. hotiin darga baisan Batbayriig pomidor gedeg gesiishd, hehe


namaig baga baihiin l shar tos gedeg baisiim.

yamar olon shine huuhduud shiljeed irstiin, oorsdiigoo tanilstuuldgui ee.

би адууны чанасан мах гэнэлээ.

Anima ymar serious huleej avsiin be? zugeer l goe amttai jignesen ideh yum teguul :D (boortsog, bulochka, tort geheer bugd bish)

Би пришки болноо.

Yag odoogoor bi Kaktus-tai aygui adilhan boltson bgaa...

Galavsai

Би тэгүүл тоор....:D

Haha, tr chn l zov shuu. Ghdee tm eemr serious sanagdsan uu, teuul sorry sorry. Aa tiin bi chmg idj blhiimu ntr haha

Hooy iin andaa taniltsuulj bgaa tsarai n shdee. oorsdiigoo nyam nyam gdg ymtai zuirleed. Andaa oilgoldoo. orchin uyiin taniltsulah hev mayg gsn. Aajimdaa iluu delgerengui mdeltsene bz ho shu de...

Бичлэгнээсээ дутахааргүй "өег" сэтгэгдлүүд нэмэгдээд байх чинь вэ. "Үнэртээд согтлоо" гэдэг шиг уншаад л пологдох дөхлөө байна.

Àìüòàäûã õàðàõààð áàñ õîîë áîäîãääûí. Àäóó-êèòàé, ¿õýð-ººõòýé õàâèðãà, õîíü-ñ¿¿ëòýé áóóç, íîõîé-ãóàíçíû õóóøóóð

Би лав дунд хэсгээрээ нэлээд хөөсөн, 2 талаараа хатаж хорчийсон загасан талх болноо хэхэ

спончбоо чэн өөөрээдийшт нэрээ солиоч загасан далхааа :D

Кмэдрибж-ийн Их сруглууийн сдулагааны үр днүд үнгүүдийн үэгсний бйаларл яамр драаллатай бйах нь хмаагаүй гол нь энхий бгөөөд слүүийн үэсг зөв брайнадаа бйах нь чуахл. Уичр нь хнүий бдоол үийгг үэсг нэг брүлчэн биш храин үийгг нтийэд нь ушнадг. Хрээв эийнг ушниж чдаавл wlal дрээээ нтийэл. Хмүсүүийн 55% нь л ушниж чдана. Гэж байнаа

wlal gej yu yen dayarga?

би.. юуууу.. өндөр шар том гэхээр ... адууны урт цагаан шавай шиг л харагдахымууу

Post a Comment

Санал сэтгэгдлээ хуваалцаж байгаа та нартаа гялайлаа. Хариуг аль болох түргэн болгооноо. бичлэг хийсэн хүн нь өөрөө хариугаа болгоогоорой. Сайн болгооно шүү.

Хичээлийн хуваарь

Нэгтөдөр -Юки
Хоёртөдөр -Гамп
Гуравтөдөр -Хэн нэгний чөлөөт үзүүлвэр
Дөрөвтөдөр -Артгаа
Тавтөдөр -Цитрус

Журнаалын ирц

Монголика - товчилсон үгс

ж-жишээ нь

г.м -гэх мэт

о.е? -ойлгожийнүү ер нь?

э.м.б -энийг ч мэднэ виздээ

э.а.м.б.б -энийг арай мидкүүм биш биздээ

г.т.б.э? -гү тийм биздээ энчин?


з.м.м -за мэдкүэ мэдкү

Сургуулийн бистүүл