5. Нүүр тулсан гавьтаан

Сэрээд хартал нэг зузаан модон ширээний ард би суучиж. Нэг л таньдаг ширээ. Ааан! би энэ ширээг чинь урласан шд, хэзээ ч билээ.....
Мини урд тавагтай халуун шөл байжийн. Шоо шинэхэн халуун талх, цөцгий, зөгийн бал, жимсний чанамал ширээ дүүрэн өрөөстэй.  Гараар хийсэн болхидуу лаанаас харин шаргалхан сайхан туяа татаа л, тэр гэрэлд нь ганц нэг дэнгийн эрвээхэй эргэцэн энтэр. Ширээний нөгөө талд миний дурлалт гүнж, пөмбөгөр богинохон ханцуйтай улаан палаажтайгаа шанаагаа тулаад над руу инээмсэглэцэн суужээдэг байгаа. Күү нээрээ яасан сайхан орой вэ.. Би чинь баахан порхоод зүүдлээд байлуу юүүвлээ...

- Чи минь намайг их хүлээсэн үү?
Тэр чимээгүй л толгой дохино. Юутай үзэсгэлэнтэй, сэтгэл татам юм бэ.
- Хайрт нь чам руу гаа яараад л, наашаа ирэх гэж......
Үгүй би чинь наашаа яаж ирлээ. Аль хаалгаар яаж орж ирэв. Гэж өөрөөсөө асуугаад хаалгаа харчих санаатай эргээд хартал харанхуй булангаас цог шиг 2 нүд ёлтойж байх нь тэр.
Тэгмэгц би огло харайн босож түлээнийхээ сүхийг шүүрэн аваад, "гүнж минь нуугдаарай, миний ардаас битий гар..." гэж хашгирахтай зэрэг нөгөө муухай хүүхэн шиг дуутай амьтан үсрэн гарч ирж, миний сайхан модон байшин ч замхран алга боллоо. Гүнж минь гээд эргээд хартал хуучин порхоодны маань чийг даасан хөндий л бараантан харагдна. Зүүдэлжээ би.
Сайхан зүүдий минь дасалдуулдаг хэнпээээ энэ гэж бодоо л нээх сонин үзэн ядаа явцаа. Тэгээ л гаран дахь сүхээ далайх гэсэн чинь нэг ногоон сонгино барьцан байдаг байгаа. Сонгино хүртэл сүх болж зүүдлэгдэх гэж. Тэгмэгц "сэлэм!" гэсэн үг санаанд харван орж ирэв. Тэгэнгүүт "угаасаа байхгүй шд" гэсэн бас үг чихэлдэн орж ирлээ. "Одоо яахвээ би... яаж зүгээр байхав, энэ мууд гар хоосон алуулалтай биш..., гү яахав нэг сонгино ч гарт байна л даа...." гэсэн элдвийн бодол толгойд орж гарна. Гэтэл гэнэт уран арга зурсxийн орж ирдэг байгаа. Аавын хүүгийн арга дуусдгүй л юм байна! Тиймээ би түүн рүү ирвэс шиг л үсэрсэн. Одоо бодоход залуу ч байж. Агаарт явжаахдаа ногоон сонгиноо тасалж 2 гартаа нэг нэгээр нь барьж амжлаа. Тэр над руу балмагдсан, цочсон харцаар харав. Тэгээд ганцxан үсэрч хажууд нь буугаад "май чи ингээд уйл уйл уйл!" гээд 2 нүд рүү нь сонгиныхоо шүүсийг байдаг тэнхээгээрээ шахав....

2009-07-01 15:34:30

0 comments:

Post a Comment

Санал сэтгэгдлээ хуваалцаж байгаа та нартаа гялайлаа. Хариуг аль болох түргэн болгооноо. бичлэг хийсэн хүн нь өөрөө хариугаа болгоогоорой. Сайн болгооно шүү.

Хичээлийн хуваарь

Нэгтөдөр -Юки
Хоёртөдөр -Гамп
Гуравтөдөр -Хэн нэгний чөлөөт үзүүлвэр
Дөрөвтөдөр -Артгаа
Тавтөдөр -Цитрус

Журнаалын ирц

Монголика - товчилсон үгс

ж-жишээ нь

г.м -гэх мэт

о.е? -ойлгожийнүү ер нь?

э.м.б -энийг ч мэднэ виздээ

э.а.м.б.б -энийг арай мидкүүм биш биздээ

г.т.б.э? -гү тийм биздээ энчин?


з.м.м -за мэдкүэ мэдкү

Сургуулийн бистүүл